Just need some clarity, can't seem to open up these eyes

pic/ Tvillingen jag. by me,
Jag har verkligen fallit hårt för  Bullet For My Valentines nya skiva "FEVER". Så jävla grym! trodde inte att den skulle bli så bra, men alla låtar är verkligen guld.
Bl.a låtarna "Your Betrayal" , "Pretty on the outside", "Last Fight", " Breaking Out, Breaking Down"... mf.
Jah som ni ser är det en hellrans massa goodies.
Synd bara att  man missar dem i sommar då dem kommer till Metaltown, GBG(!!!) Vet att jag tjatar om det, men jag får väl gå miste om något underbart.. men ändå så äre ju underbart att dra upp till Norge med Cicci och sis  och jobba för den delen med!
NU: Get Dressed. Ta cykeln och trampa till skolan för en lång dag i plugget. "Sad face"
CYA
pic/ Tvillingen Jensvoll L. by me,
Jag har verkligen fallit hårt för  Bullet For My valentines nya skiva  "FEVER". Så jävla grym! trodde inte att den skulle bli så bra, men alla låtar är verkligen guld.
Bl.a låtarna "Your Betrayal" , "Pretty on the outside", "Last Fight", " Breaking Out, Breaking Down"... mf.
Jah som ni ser är det en hellrans massa goodies.
Synd bara att  man missar dem i sommar då dem kommer till Metaltown, GBG(!!!) Vet att jag tjatar om det, men jag får väl gå miste om något underbart.. men ändå så äre ju underbart att dra upp till Norge med Cicci och sis  och jobba för den delen med!
NU: Get Dressed. Ta cykeln och trampa till skolan för en lång dag i plugget. "Sad face"pic/ Tvillingen Jensvoll L. by me,
Jag har verkligen fallit hårt för  Bullet For My valentines nya skiva  "FEVER". Så jävla grym! trodde inte att den skulle bli så bra, men alla låtar är verkligen guld.
Bl.a låtarna "Your Betrayal" , "Pretty on the outside", "Last Fight", " Breaking Out, Breaking Down"... mf.
Jah som ni ser är det en hellrans massa goodies.
Synd bara att  man missar dem i sommar då dem kommer till Metaltown, GBG(!!!) Vet att jag tjatar om det, men jag får väl gå miste om något underbart.. men ändå så äre ju underbart att dra upp till Norge med Cicci och sis  och jobba för den delen med!
NU: Get Dressed. Ta cykeln och trampa till skolan för en lång dag i plugget. "Sad face"
CYA

Comment
Postat av: Daniel

Cykelhjälmen på!

2010-05-10 @ 08:26:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Elvira

svar: Mja, kul och kul, ställde mest upp eftersom det fanns chans att få in lite pengar från pappa haha! Riktigt bra blogg förresten!

2010-05-10 @ 15:38:02
URL: http://ellebellebira.blogg.se/
Postat av: Gabriella

som fan! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0