the world around you

NK provet gick helt okey, trodde nästan det skulle vara svårare. Men egentligen det är ju ganska logiskt allt det där med miljön så ^^
Och när jag kom hem, gissa vad som väntade på mig?
- en fräschig glamour tidning. Weeei. ska nog bläddra lite i den snart, eller jag har ju i stort sätt hela dagen på mig att kolla i den, för nu har man absolut inga mer prov eller läxor på ett tag förän nästa vecka. ghuuu så underbart!
Chilla och fotbollsträning står på schemat today. Och typ förbereda mig mentalt och psykiskt inför NP imorn...
Peaaaazz<ce

Comment
Postat av: jeanette

Hm.. det brukar oftast vara billigare på tatueringsmässor, jag fick ju betala 1500:- för min, (skulle ha kostat typ 3500:- annars) men det var lite pga att tatueraren kände lars :) Han spelade i samma band som lars pappa i 20 år :)



Detsamma! :D

2010-05-06 @ 16:20:54
URL: http://jeanetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0