set apart this dream

mixed pics/ by me/ andra källor*


Feel no hunger. after blood (?)...
inte idag inte.
Igår under fotbollsträningen satt jag och pilla på min torra hand, såg en liten flagande bit hud som jag pilla bort, och  bara av det så började det komma upp en blodprick, som blev större och större.
Senare under själva matchen på slutet, hade min torra hand förvandlats till rena blodhanden. hahah
Såg ut som mina knogar verkligen varit i slagsmål, det liksom bara forsa blod, helt obehindrat, märkte det knappt. och inget kände man heller. Fan vilken wierd hy man har. På vintern brukar den vara torr, men INTE SÅ HÄR sårbar xO
Blev visst lite mycket blod igår, först när jag skar mig med kniven och sen på träningen. En helt vanlig dag alltså för mig.
Inte alls ovanligt att mina knogar/fingrar blir blodiga as u know now
Det är en aning svårt att komma ihåg att smörja in sig flera ggr per dag, jag glömmer helt och hållet att görat.
Måste nog bli en ny rutin kanske?
näee vad säger ni, man kanske ska ta och börja plugga till på provet vi har imorn^^

Cya lateeer!

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0