There's something in the wind Like a whisper longing to be heard

Dagen Kändis pics. heh he


Pics/LJP - 1000D med vidvinkelobjektiv



Ser ni den brusiga himmeln`? FAN. hatar mig själv för att jag inte hade ett ISO på runt 100-200 på de första 2 bilderna! hahha. Inte undra på att det blev så brusigt, hade ett ISO på 1600, elller om det inte var 800.
Det kan vara snyggt med brusiga bilder ibland, beror på vad man vill få ut av bilden, men jag ville ju ha klar och skarp himmel den här gången. Synd att jag inte tänkte på't och kollade ISO:t. det är kind of Illa.  Men BRA att man lär sig av sina misstag. ska aldrig mer begå det igen. heheh

Katten på bilden är min lilla Tjockis tiger. Tusse.



PEaaaCE






Comment
Postat av: Fredrik

Söt katt! Har fotat min katt OZZY lite helgen med. Svårt bara atty få katter att titta in i kameran. :)

2010-05-24 @ 08:44:46
URL: http://kreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0