Today's feeling - compassion

Ååååhh blir så jävla less, för min syrras skull! <<33 Hon har liksom vilat svin länge för sin ljumskskada,  säkert 1 månad, och nu skulle hon äntligen köra igång igen, eller åtminstonne testa om det höll en fotbollsträning.
Men efter att ha kört uppvärmingen körde det sig, igen. Jag fattar inte att det aldrig ska bli bra någon gång.
Har hört från andra att dem har varit tvungen att vila i över 3 månader, och för vissa har det inte riktigt läkt än efter ett år. Men det kan vara för att man har tränat lite smått under skadans gång, men det är väl klart att man inte orkar vänta. När man liksom har väntat i några månader klart som fan att man vill köra igång då.
Måste vara ett helvete att ha en sådan skada som är så seg att läka! Jag vet inte riktigt hur det är, för jag har inte haft någon riktigt lång skada heller så.
Men jag lider med er som har genomgått detta eller genomgår det nu!


Vad kan man göra åt det liksom. Vila Vila Och åter Vila. Finns det något ens som hjälper en streckning i t.ex ljumsken? Akupunktur kanske? who knows. Man vet ju inte förän man har testat så.
Nu: duscha efter träning på Ekliden (äntligen!). Men det var inte den bästa planen precis x) bollarna flög åt alla möjliga håll(!)
PeaaCe

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0