This Is War

Kill & play in Style?


Match match. detta fotbollskrigande.
En match på en vardag, är precis vad jag behöver just nu! (en aning ironisk)
det är så mycket med plugget, att man funderar över om man ska hänga med och spela eller gräva ned sig i läxor istället och satsa på betygen. Men som tur är så är provet imorn frivilligt. jävla filosofi helvete. det tar jag på måndag, vilket blir en svin jobbig helg, nog den mest jobbigaste på hela året. 3 prov nästa vecka. yeeey. är helt över lycklig :C
One Week to go. Sen är ALLT ÖVER!!! wooohoo
Aha, matchen vare. den hänger jag på idag. Jag vill vara närvarande och stötta laget in i det sista, inte för att jag vet om det har en sån stor betydelse om jag är där, men jag vill. Och den här gången ska jag fan bevisa. Om det går.
Spelar man i ett lag, ska man inte svika det. Fast någon gång kanske man måste?
War, War, War. Killl!

Comment
Postat av: Sandra Johansson

Härligt att du har lyckats ändra dig. Man måste ju ta hand om sig själv och sin kropp! :)

2010-05-26 @ 17:05:43
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0