T-shirts under 400

Yes. eftersom jag är ett big fan av detta snygga tryck (med döskalle på,) så tänkte jag tipsa er om några snyggingar, som alla är ifrån modekungen.se.
Och alla går under 400 lappen per styck. Diggar alla till tusen! WANT.
Älskar den kedjan! dem har verkligen miljoners plagg som jag skulle vilja ha. kanske bäst att ta och beställa därifrån snart då... okey får bli när man har mer cash i plånboken. men skulle inte vara helt fel att ha någon t-sha av dessa till sommaren!
Vad tycker ni om trycket? Me loove it.

Comment
Postat av: Elvira

sv: sorry för ett grymt segt svar, men min dator bråkar med mig som bara den! Iallafall, musik, jag hade fan inte haft ett liv utan spotify :D jag är nog lite av en allätare, gillar det mesta med på topp just nu ligger nog lugnare låtar som bara är kompade med gitarr eller piano och liknande :D självdå?

2010-05-20 @ 22:01:20
URL: http://ellebellebira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0