She Is Evil.. And Not Just High School Evil..


Kollage av mig/Jennifers Body
Sötingen Collin längst ner till vänster spelar lite av en emokid (kyle Gallner)
Och sen har vi såklart snygga Megan Fox med också!



Igår Stod det mellan två skräckfilmer. Nyaste "Halloween" filmen och "Jennifers Body".
Efter ett litet beslutsångest, så bestämde jag mig för att kolla den sistnämnda. Halloween kan jag kolla på nån annan gång, då jag inte sitter själv i mörkt kall rum(!) hehh

Så Jennifers Body blev det. Har tidigare hört talas om den och läst handlingen, och den verkade bra. Och sen har vi  Megan Fox och Amanda SeyFried ( från bl.a mamma mia) i huvudrollen. Även snygga Adam Brody är med.
Läste ett antal kommentar om den här filmen, många tyckte att den var kass och att den vore  helt värdelös om inte Megan Fox hade varit med.
Jag tyckte att den var helt okey. Eller den var faktiskt mer än "ett Okey". Väldigt bra.  Det är ju helt och hållet en smaksak, bara för att en massa andra tycker den var dålig behöver inte "alla" tycka samma sak.
En sevärd film (!), men ingen film att gå på bio på precis..




Handling :
Den omåttligt populära cheerleadern Jennifer (megan fox) blir besatt av en demon och får plötsligt upp ögonen för skolans killar, som hon tidigare ansett vara under hennes värdighet. Problemet är bara att hon vill åt deras blod, inte deras hjärtan. Och hennes bästa vän Needy (Amanda) gör allt för att försöka stoppa henne.



Någon som har sätt filmen? Isåf, tell me, vad tycker ni om den?



Betyg 3 av 5 hjärtan


Kolla in Trailern här i bloggen!



PeaaaCzee


Comment
Postat av: J O A N N A

Sv: Tack så mycket, ja man längtar verkligen! ^^



Fick lite lust att se den där filmen nu :)

2010-05-11 @ 18:12:03
URL: http://joannagabrielssons.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Tack söta du :)



Hm, aldrig ens hört talas om den. Kanske man borde se, alltid kul med tips :)

2010-05-11 @ 21:32:47
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: jeanette

Har sett en snutt av den! pappa kollade på den för ett tag sen, men jag hade inte tid att kolla på den med honom, men sprang in och kollade lite då och då :) Tycker den blonda tjejen har så häftigt utseende! Liksom.. dockögon. Megan fox är ju bara.. liksom dösnygg, haha. Lite komplex får man hah. Jag älskade slutet på filmen iaf! :)

2010-05-11 @ 21:59:00
URL: http://jeanetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0