Ninja Assassin*

old pic/ by me


Mörn mörn på er!
Igår kväll var en riktigt sån där chill kväll, hos cicci. Blev visst en härlig omväg -cykeltur dit, just bara för att Emil var med. öhöh
Vi fixade käk, kött & kroketter, lite Ceasar aktig sallad till det. Sen Film. Tankade ner "Ninja Assassin", ninja folk som växer upp under en jäkligt tuff barndom för att bli upplärda till att bli ninjas, lönnmördare.
Faktiskt en helt okej film, ganska spännande var den. Med ganska så mycket blood. Lite halvt overkligt med allt blod som far kors och tvärs överallt hela tin, men den var bra ändå så helt klart se värd!
Bara för att jag sa att jag testa att smaka blod en gång när jag skar mig så höll dem på med vampyr grejen all the time. kallar mig vampyr, hahah Uhuhu så schyssta xO nog för att jag har blivit lite besatt av vpd, men inte sååå besatt att jag omvandlats till en x)



PeaaaaCEe





Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0