My Deepest Darkest Secret



Hey alla glada (... nu äre barnprogram, titta vad farbror Persson har tagit fram.. heh he) en liten bild på mig. hihih
fixade den lite mer i photoshop. darker hear. I like. på tal om hår, så äre tamefan dags att färga håret snart igen. weeeii. Den härligaste känslan efter nyfärgat hår är ju bara för sjukt underbar!

Och och oooch. Jag är heelt slut. Den här korta löprundan tog musten ur mig. mår typ illa. vet inte vad felet är. jag blev bara så himla trött. fick lust att däcka i sängen direkt jag kom hem. men ändå. var ju liksom runt 4 km. om tiden inte var så begränsad och om jag hade nån som ville dra ut på en löprunda med mig, någon som håller samma tempo och tycker om att jogga lite längre sträcker skulle jag lätt görat(!), DET är bara att hojta  till!
Det är lite ensamt och tråktigt att löpa ex 1 Mil helt ensam. roligare om man är 2 eller ett gäng :)
Well well. nu ska jag ta och hoppa in i duschen sen råplugga till filosofi provet. Woohoo.

Cya!





Comment
Postat av: agnes

fin bild!

2010-05-31 @ 09:43:43
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Bra bild där! :)

2010-05-31 @ 21:29:16
URL: http://kreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0