Just bittersweet memories

Hmm..
funderar på att slagga nu, ta min mp3 och somna till underbara låtar..
För en gång skull lägga mig tidigt, whoho ska bli as skönt de. Eller Tidigt och tidigt, skulle egentligen lagt mig vid 10 men så blev det visst inte, öhöhh
Men tänkt om  jag typ trasslar in mig i  sladdarna till hörlurarna under natten, och jag märker ingenting och stryps... Det skulle ju vara  lagom kul xD näee skämt o sido, det kan väl omöjligt hända eller? någon som har provat på att somna till musik med mp3:n i sängen?
Har för mig att jag har gjort det en gång, och det gick ju svin fint..
Så det ska nog inte vara några problemo. So Music It Is!
GNatth med er! :)

Comment
Postat av: Annika

Hahaha jag somnar alltid med mp3spelaren på men jag LOVAR att du vaknar om du trasslar in dig!

Jag trasslar till mig ganska ofta men jag vaknar direkt!

2010-05-09 @ 23:43:05
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0