In some Way You need to face the truth

Pic/canon 1000D med vidvinkel objektiv
Blev träning idag med. Med laget. Bara 4 pers! vart fan har alla tagit vägen? så dålig stil att inte höra av sig till tränarna (!)
först körde vi uppvärmning på 3 km, sedan blev det slalombacken med slalompinnar. Riktigt kul faktiskt. Mycket roligare än att bara springa rätt på uppåt.
Precis innan träningen kom jag på att min mp3 var död, så skynda mig att ladda den typ en minut innan jag drog, och tänk , den höll hela träningen! fan vad bra batteri. Tur som fan att det räckte, annars hade jag dött utan musik! xO
Och ungefär en halvtimma innan löpningen så firade vi brorsan med tårta. trodde jag skulle spy efter backträningen, men det gjorde jag inte. DEt var helt lugnt. Så kan rekommendera att käka tårta innan, inga problem! hahah, neejdå. Absolut inget man kan rekommendera egentligen.. Men jag fick skylla mig själv helt enkelt^^
Snart blire att dra till Sandra med Cicci och sis. Film It Is. Och det är inte vilken film som helst! Dear John, den nya filmen med Channing Tatuum och Amanda Seyfried. Då får man se henne igen då, inte så värst länge sen, haha. Ska bli nice.
Ni får ha det gööy. så hörs vi!
PEaaaCEe

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0