I Know I'm Not There To Hold You, Look Up See The Sky That I Do

Jahapp. Snart kommer man bli av med datan då. Netbooken som vi har fått lånat och skrivit på ett avtal med, ska vi lämna tillbaka på onsdag. får inte ha den över sommaren. så himla dåligt!!
Så det kommer bli väldigt dålig uppdatering de här närmsta veckorna, tråkigt med sant. Blir nog som ett blogg uppehåll . Sen kommer jag blogga igång stort igen sen i Augusti! Så missa inte.
Vad spelar det för roll egentligen, om vi har den över sommaren om vi ändå ska få tillbaka samma dator sen igen när vi börjar? xD fattar inte det där...
Och sen måste jag hinna fixa ett stort jävla USB minne för att lägga över alla bilder, musik och annat tills på onsdag! hur ska jag hinna?! Damn.
För annars har jag absolut inget. Bilder är värdefulla, så dem ska inte ligga och röttna i en liten dator över 2 månader!
Ahja. nu ska jag plugga vidare med matten. prov imorn och prov på onsdag. kul jul.

Men, först innan ni klickar er vidare till nån annans blogg eller typ facebook, SÅ MÅSTE NI bara lyssna på den här vackra låten. Så sjukt underbar. älskar den.
Den får mig att sätta hjärtat i halsen varje gång jag lyssnar på den. ♥
(btw, för bästa effekt, sätt på er ett par riktigt maffiga hörlurare! eller bara ett par simpla hörlurare)
BlessTheFall - With Eyes Wide Shut

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0