I can feel It through my veins

pic/WeheartIt
Först åt jag en kiwi. En väldigt smaklös sådan. Inte god. Och nu tog jag mig två morötter, ganska smaklösa dem med. vafan äre här? vad allt ska vara äckligt smaklöst ;O
Men det var nått mer konstigt med den ena. Den smakade jäklit wierd. Typ mögel (!?)
När jag skalade dem såg dem ju perfectly fine ut, men innerst inne, i den där oranga morottsstaven var den absolut inte det! uhuuuh :C
Och MP är spännande som vanligt. Synd bara att tiden går och jag som skulle kolla ett till avsnitt, det var nåt fel på den jag tanka ner, så kommer ta ett bra tag med den. Fast i för sig... Jag har ju underbaraste sovmorgon imörn !

Så Gnatth mer er då so long, säger vi :)



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0