Do not break down, keep It up

Pic/Madamejulietta


Det är mycket just nu. mycket av allt. därför jag varit ganska off, och kommer att vara.. maybe.
Ungefär 3 prov den här veckan och 2 viktiga prov nästa vecka. Så det gäller att hålla i nu i det sista. Aldrig sluta ge upp. Fast jag nästan håller på att ge upp, eftersom det börjar närma sig sommarlov. . Det är inte lätt när det blir svårt guys. Men det är bara att fortsätta kämpa, jag ska försöka ge mitt allt nu de sista veckorna, och det hoppas jag ni också gör,ni som vill satsa och kanske behöver få upp betygen en aning.
Don't Let Yourself Down.

Tänkte bara säga nu lite i slutet sådär, att matchen vi körde nyss mot  Skiljebo , losa vi med 2-0. Säger bara vilken jävla orättvis match! that's It!
Nu: PLUGG åt a helsike






Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0