Dead Man Walkin All Day

Tjaa.
Badass upptadering här. har varit som en "Dead Man Walkin" All day.
Var svin nära i morse att skita i att dra till skolan, mådde för jäklit illa. Hade verkligen beslutsångest.
Ska jag eller ska jag inte gå?
Om jag inte går, ligger jag  hemma i sängen och sover och slappar, kommer jag missa de 3 viktigaste lektionerna på den här veckan. 2 viktiga genomgångar. vilket inte alls skulle vara bra!
om jag går, får jag pina mig igenom dagen och vara halft död.
Det var liksom så att jag var as trött också, så då blev det ännu svårare att bestämma sig, men i sista minuten så tog jag cykel och drog med syrran iaf.
Har mått både psykiskt och fysiskt dåligt sen i lördagsnatt. Måste vara Frida som smittat mig med den där helvetes magsjukan. TACK TACK. Har gått miste om 3 träningsdagar och inte kunnat gjort eller haft någon lust till att göra någonting bara för den här illamående känslan.
Tänker avstå från allt skit från här och nu. no more shit.

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0