Approach The Bench

Pics/Somewhere?
har inte så mycket att säga. Förutom det jag har gjort hittills den här mulna söndagen.
Sov till halv 12(!) ställde klockfan på runt 10, men snozza och vakna efter 11. Fuck it. men det var ändå underbart att sova så länge, så ska inte säga nått.
Tagit en kort promenad, legat i sängen och chillat, käkat, cicci kom förbi en snabbis - skrev under papprena som ska skickas till Norge inför sommarjobbet. Skönt! då har vi det avklarat.
Och nu, sitter jag här igen med musiken på i bakgrunden, ovanligt hihih,. Äppel dags nu vettni. mitt mellanmål.
Sen drar jag iväg på cykeln och postar dessa brev. Och kanske en löptur på spåret senare ikväll med? :)
Lateeer!

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0