Så här fördrivs min "pluggbreak"

Så är förgyller jag min "pluggbreak", genom att leta inspiration från Catwalken. En väl fördriven tid som uppskattas! ;)
Snygg, snyggare, snyggast! Så sammanfattar jag Alexander Wangs Fashion Show Spring/2010!
Det fanns vissa plagg som bara var "snygga", andra snyggare och dem som var "snyggast" var ju snyggast.
Varje gång kommer han med inressana, coola och härliga skapelser. Tror han har misslyckat väldigt få gånger under de senaste 7 åren!
Han verkar ha inspirerats av lite sportmodet och de mjukare plaggen det här året  om man jämför med förra året.
Men finns såklart även mycket svart, skinn, transparenta tyger och tuffa detaljer .
Vilket gillas starkt!
<<33

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0