Triss i Leggings

Från vänster : 259:-, 199 :-  &  159 :-

Ute efter snygga (svarta) Leggings nu till våren sådär?
Här ser ni mina 3 favoriter från Nelly.
Varje vecka kommer jag från och med nu utse veckans " 3 favoriter" från Nelly. Så håll utkik!
Både nyheter och plagg som funnits på sidan ett tag.

3 st svarta leggings som hamnar på "favorit Listan". (kanske borde skaffa mig en sådan lista i bloggens kategorier? hehe ah, vilket jag ska nu också ;))
Dessa sjukt snygga bentyg kommer från Nelly. Och är är väldigt plånboksvänliga till & med!
Ge mig Alla 3 taack!

Comment
Postat av: Sabrina

diggar dom i mitten :)

2010-03-14 @ 19:19:12
URL: http://sabrinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0