Summers Stellar Glaze

Vogue/March2010.
kakhi, vårens färg. *Älskar färgen.
Så himla härlig på våren/sommaren. Varje vår (de senaste 2 åren) växlar jag mellan min kakhi färgade jacka från Hm och skinnjackan.
Den här våren ska jag tammefan bli av med min gamla skinnjacka och inskaffa en ny, i mc-stuk!
vill helst såklart ha i äkta skinn. Men har märkt att det är svårt att hitta en snygg, svart- mc-jacka i riktigt skinn för ett bra pris. Så kanske får bli något man har pengar till. Hitta en grymt snygg på Cubus härom dagen! :D
Och min kakhi jacka har nästan blivit för trång/liten, fast vissst passar den nog än, men inte lika bra som förr, då den var lite slapp och inte satt för tight. . *

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0