Spotify går med Förlust!(?)

pIc/google-spotify
Shiiet, visste ni att det inte går så värst bra för SPOTIFY?!
Läste att Spotify svenska bolag bara omsätte 725 000 kr (2008) och gjorde en förlust på nästan 32 miljoner :-(!!)
Och enligt en gubbe går dem fortfarande med förlust..
What(?!)  det kan man veerkligen inte tro, att enligt mig det bästa musikprogrammet som nånsin skapats går dåligt!
Seriöst, vad skulle man igentligen göra UTAN spotify? den som är uppfinnaren borde få en Stor elosch, den största eloschen!
Mina låtar i spellistorna spelas typ sönder varje dag. Och varje gång jag kommer hem, oavsätt vad jag ska göra så slår jag på Spotify. Man kan bara inte leva utan musik en ända dag, inte ens några timmar. hahah
Hjärta på detta underbara musikprogram.

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0