Pure Couture




Grymt vackert, Vogue Italia. Alltid lika strukturerat, Couture. Make-up, the photographer, omgivningen, kläderna.
Allt är alltid lika klockrent! Awesome!


Tror jag ska ta och fixa mig lite, för drar ju snart in till stan Med Cam och Syrran en sväng.
Extra fint nu näre är kanon väder ute  :)
Blir att hjälpa camilla lite med att hitta  snygga & matchande skor till Studenten/balen.. Åhh, det kommer med stormkliv. går ju bara för sjukt fort fram nu! helt sjukt. ahah. 
Att kolla efter skor är nog det mest roligaste, nästan. Man hittar alltid något, och då menar jag det. Skor  kan man verkligen aldrig få nog av, eller för många av! Shoes in My heart. öhöh

Får se om man hittar nått till sig själv också på rundan, fast igentligen borde jag inte köpa mer grejer eller plagg. 
Men ett par hörlurare till Mp3n skulle sitta fint, och dyrt äre ju inte heller så. 

Ahja, byee my looves
  


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0