Pencils And Papers

Shieet, mitt hjärta höll på att hoppa ur där. fifan alltså. Tänkte inte på att det var ett större minneskort i den här systemkameran, trodde det var samma som jag alltid använt mig av, men eftersom det är 350D så kan jag ju fatta det.
Men jag körde på som vanligt, tog inte med mig någon kortläsare eftersom jag brukar alltid sätta in kortet i datan och överföra bilderna på det viset, men nu går det ju inte pga av det feta kortet.
Som TUR var så fick jag låna Inas kamera sladd! tack gode gud ahhaah.
Så blir att fixa lite pics nu och mysa framför the television med ... chipsen . kanske öhöh. Om jag inte drar hem till cam sen :)
.-Chemical Vocation

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0