Ögonbrynsfärgning Done

Färgade ögonbrynen härom dagen, och då använde jag mig av den lilla förpackning från Depend som innehåller det mesta.
Ser seriöst ut som skit, den där rörarn alltså, hahah.
Men resultat blev riktigt bra! eftersom färgen är Svart/brun så vänta jag ungefär 6-7 min, fast det stod 5-15 min på förpackningen. men det beror ju helt på hur mörka man vill ha dem, och hur ljusa man har från början innan färgningen. Mina blev verkligen helt lagom mörka! :)
För att fördriva tiden lite medan jag väntade på verkningen så kladdade jag lite med färgen som vart över. .
Ingen kommentar på den fina målningen. ska föreställa en fjäril och en blomma, om ni inte ser det. Kan säga er att det var lite svårt att måla med den där pinnen xD

Så Depend kan jag gott Rekomedera er!


Pea<<zcE



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0