Någon mer än jag som blivit lite av besatt?!



Vampire Diaries
Den bästa serien det här året! (hitills)
Många som tipsat om den, och tilsut blev jag tvungen att kolla in serien om den var så bra som alla snacka om. Och ... Det var den verkligen! Fast det har varit den här vampyr-hysterin ett bra tag nu, kanske lite tjatigt. Vampyrer hit och vampyrer dit.
 Men jag kan faktiskt ändå inte få nog. haha
 Vampyrer är ju så sjukt snygga!
Säkert många som håller med på den fronten.
 
Då kommer jag till det jag skulle säga.  - " nu äre jag som tipsar, tipsar den vidare till er som inte sätt den, den måste beskådas med egna ögon för att man verkligen ska bli insatt och tycka den är bra, för det är den, den är grymt jävla bra!"





Vem är då snyggast av vampyrbröderna?

"The Good Guy" Stefan (Paul Wesley)




Eller The "Bad Guy" Damon (Ian Somerhalder)



Svår fråga kanske.
Enligt mig så får dem nog komma delad första plats  ehehe ;)


Hela gänget.
Stefan, Elena & Damon


PEaa<<zzCE


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0