My Metal Cat <<33






Här ha ni Katten som diggar Metal music. Ser ju stenhård ut på den sista bilden ju. Eller på alla bilder nästan.  Coolingen . höhöh

Han chilla nyss i min säng, medan jag lyssna på Adept , blessthefall & thousand Foot krutch och alla de där banden på ganskaa så hög volym , och han låg så fint så . Störde sig inte det minsta av volymen.
 När frida och jag sitter i köket och pluggar, hoppar han alltid upp på bordet och lägger sig mitt bland våra böcker, näst intill Netbooken, okej, precis brevid den, så nära hötalarna som möjligt och där själva värmen kommer ut.
Och då äre ju såklart Metal/rock/growl som spelas. Snacka OM METAL KATT . 
Gla för att man har en sån tjocksmock till metalkatt ;D heheh

Tycker nästan synd om honom, typ den fetaste katten i stan.. neerrå. men inte är han normal som en katt ska vara.
Tror han är en blandning av katten Gustav eller nåtth . heheh

Peaa<zcE

 

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0