Miss gorgeous

Pics/VogueApril2010
Super fina bilder! man får en sån grym vilja att ta fram kameran och börja fota, och sen ploppar det upp en massa coola bilder på vad och hur man ska fota och allt möjligt.
synd bara att min kamera jävel är borta. Någon jävel har rört min jävla pryl, och säkert gömt den någonstans , inte för att jag vet varför någon skulle göra det här i huset, och inte vet jag om någon har rört den heller. Säkert jag själv som är så ansvarslös att jag glömt vart jag lagt den. Men jag har seriöst letat precis överallt!
Sist jag använde den, var när jag fotade lite grejer på badrummet, när jag höll på med ögonbrynsfärgningen, sen försvann den spårlöst! Creepy.
Jag blir fan galen, känner mig hjälplös utan den. Jag som har tänkt att fota så mycket jag bara kan under veckodagarna, när jag är rastlös eller när inspirationen sätter fart..
Utan kameran i handen, blire inge bilder. SRY. Får helt enkelt Keep on Looking(!)  :C
. Annars om jag inte hittar den, köper jag tammefan en ny. ahah
CYA!

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0