Lördags tråk

Jag undrar en sak. Hur ska man orka den här skiten. Halvligger i sängen och försöker mig på Labbrapporten/diskussionen som jag är way behind med. Känns det som. Har grym ångest för att jag inte gjorde den i torsdags, då gjorde jag ju ändå ingenting, inte ett piss. Eller jo nått vettigt gjorde jag iaf, tränade!
Okeeej, ja ska bara klottra ner några rader till i blocket, sen blire OUT som gäller.
Syrran kom precis in och frågade när vi skulle dra ut på pommis egentligen, och så "seg" som man alltid är, och blir kallad så ska hon komma in här om exakt 10 min och påminna mig. mihhih.
Men ikväll!! Idag, Fyller Våran Sandra sweeetfuckin 18! och det ska Firas at her Place. Can't wait. Grattis sandriis<3
So SYGL (seeYouGuysLatero)

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0