Lady Gaga Feat Beyonce, The 2 divas*

Det senaste nytt från musik världen!
Den videon som alla snackar om, där Våra mest kändaste sångerskor till divor samspelar.
Kan det bli så mycket bättre?
Eftersom den ligger ute redan på msn, och jag inte sätt den så jag var bara tvungen att se den.
Inge får ju missa en sån här video!

Den var Så klockren!
! videon, kläderna( säger bara WOW!) ALLT var rena fröjden för ögat, typ.
Lady Gaga och Beyonce liksom, dem är ju bara för sjukt bra tillsammans. Det bästa i videon var ju när Den största divan dök upp, Beyonce. Men Gaga, hon förvånar mig varje gång jag ser henne. Hon kommer alltid med något nytt, som man verkligen inte förväntar sig. Det är det som är så speciellt med henne, att hon vågar, hon vågar ju fan allt när det kommer till kläder och att bära upp konst. Det ska hon ha en Stor Elosch för!

Över det hela, så tycker jag att videon och låten var ganska så sjukt nice.
Om ni inte ser denna video, så missar ni ju något kan jag säga, lägger upp "hela" långa videon ;)
Give me some of You.

!
Music<<33




Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0