Jag Deltar i 3 tävlingar, rösta!

Pic/ me
visst ni att jag är med i 3 tävlingar just nu? som jag är finalist i. haha, hur sick är inte det.


1. En fototävling som ni kan rösta på HÄR ( jag har nr 5, finns as grymma foton med, tror inte man har en sån stor chans att vinna på den tävlingen :/ om ni inte hjälper såklart♥)
2.OutFit Tävling, där jag har nr 1. Sista dagen, så RÖSTA RÖSTA! :D ---> HÄR
3. Veckans blogg, där jag, och min vän Natalie - Photoart.devote.se också är finalist. Sjukt nice! haaha
--> HÄR röstar ni :)
Skulle vara kul om man vann någon tävling, nångång ..
bloglovin

Comment
Postat av: Bella

sv: Tack så jättemycket :D Sjukt fin blogg förresten, röstade på dig i tävlingarna :)

2010-03-28 @ 15:26:24
URL: http://bellaww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0