Ingen Big Deal längre.


Mysig kväll hos Cicci. Hyrde filmen Far Cry, Action. Den var faktiskt niice!
Blev nåh strul med tvn, där vi skulle kolla på film, den höll på att byta färg hela tiden, tillslut gav den upp helt, så vi drog in och kolla filmen på hennes data istället, Mysigare där .
Och jag käka mitt godis själv, eller njaaee, Klas hjälpte mig lite. Ciccis pöjk. Han käka upp dem goaste ju
:( öhöh

Nu ligger jag homee alone i sängen.. eller ensam och ensam, det är jag väl inte. Har ju lilla tössen nedanför mig som värmer mina frusna fötter. De är svinfint de. En Egen liten fotvärmare! ;)

klockan tickar och tickar, och VPD avsntt 5 är done!
så blir att checka den och käka upp de sista godisarna.
Oy, Vilket  typ aldrig brukar hända. Att jag käkar upp en hel godis påse för mig själv. Att jag käkar upp det sista med. Fast Jah , somsagt Klas hjälpte mig ju en aning. Men iaf.
It's huge for me. hahah. Det känns inte jobbit längre att göra det. Det käns helt normalt. Och jag bryr mig fan inte längre. . På helgerna äre helt okej att unna sig något. Vilket jag inte har gjort på några veckor så, passade perfa ikväll då rättaresagt :)

NU: VAMPYRERNA  :M (har blivit heeeelt besatt. haha)




Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0