Indian Animal

Gillar bilderna.
Typ en en blandning av animaliska prints och indian boho, och futuriska tryck.
Sitter bakåt lutat mot en kudde i min säng och ryser/fryser, almost. Nyss var de varmt, och nu blev det visst lite kallt igen. konstigt det där, att ena sekunden är det väldigt varmt och den andra sekunden kallt. Det är inte så att jag kallsvettas, utan det bara är så, i mitt rum brukar det vara svalt och lite unket på nått sätt. hm.
Får filosofera vidare sen, eller kanske ska fortsätta med det nu när jag ändå ska börja läsa vidare i Filosofiboken xD
Åhh, Sonny ska tatuera sig idag ,nu när som helst! lyyx. Vill också!! Så himla sugen att tatuera in något stort över höften som går upp på sidan av magen och lite in på ryggen, hur coolt skulle inte det vara. Sjukt niice!
Men man måste bara hitta något riktigt snyggt motiv först, & det ska nog ha en betydelse..
Soo Long!

Comment
Postat av: JULIA

brillorna kommer från hiphopbutiken.se :D

2010-03-16 @ 17:04:56
URL: http://justbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0