I'm so screwed

Skulle bara vilja lägga mig i sängen och aldrig mer vakna upp igen. Nejdå.. Men skulle vara sjukt skönt att
Sova nu, och skita i resten. Fast det skulle ju antagligen bara skapa en massa dåliga och problematiska konsekvenser.
vilket jag inte vill ha just nu.
Får ta "One Step At a time".



Ganska slutkörd är man efter fotbollsträningen. Kändes som att jag bara klagade på allt och inget.
Och kände fan också för att göra det, för det var så jävla fuckin irriterande att inte kunna löpa som folk ;O
Snacka om att jag har problem fötter, eller det är alltid något fel på dem.
Den här gången, för er som vill veta.. så var/är det följande fel på mig:

- Ont i foten fortfarande sen jag vricka den när jag halka med cykeln, så klantig som man är. Men har nån sagt att det inte är HALT ute nu  eller?? svinhalt ju :C
- Vristerna krampar, och själva senorna upp från vristen och mot smalbenet domnar typ bort!(?) creepy!
-Jag har vad äre nu, Eksem under mina knäveck, på baksidan som svider som fan, ser ut som att dem ska gå av eller som syrran sade  att det såg ut som " blodförgiftning", OMG, kanske är det?! xO öhöh
- Mina tår hurts tooo :/
So , Now U know my problems.
Do You got any? ;P

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0