If you could, stay here for just, A little bit, a little while, a little bit with me..

Mina mp3 hörluruar suger verkligen. Får lov att dra åt, eller hålla i själva sladden så dem håller ihop, så att det spelas i båda hörlurarna. Annars hackar det bara, eller hör jag bara i det ena örat.
Dags att införskaffa ett par nya kanske?! har tänkt på't det jäklit länge, men har liksom aldrig blivit av. måste väl vara jobbigt att väl börja åka in och kolla in ett par.
Jag är verkligen en all ätare när det kommer till musik (även mat ahaha). Min musiksmak kan fortsätta i all oändlighet.. eller nejdå. men Jag är mest för Rock/metal/hardcore(superstar;D)punk/scremo och hiphop/rnb.
Men på senaste tiden spelas det mest de först nämnda genrena.
OM BLESSTHEFALL kommer till Metaltown Tänker jag fan avboka norgejobbet/tiderna i juni och få tag på en Metaltown biljett och dra dit!  Once in a Lifetime Experience. Illa om man missar något sånt..
säger bara vilken jäkla röst Craig har, Grym! - älskar låten-


Peaa<<zCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0