HM Festival Kollektion s/s 2010

"Nu skapar nämligen H&M en egen, festivalinspirerad kollektion under namnet Fashion against AIDS.

Kollektionen innehåller såväl plagg för dam, herr och dessutom accessoarer, och kommer att släppas i maj 2010. Hela 25% av intäkterna kommer att sänkas till HIV-organisationer." - Glamour.se




Här ser ni ett par riktigt snygga plagg ur kollektionen som jag samlat ihop. gillar plaggen sjukt mycket, specciellt mc-jackorna, den militärinspirerade jackan, shortsen, linnet med hörlurarna (festivalanda eller vad? ), båda kavajerna , den klorblekta denim klänningen och skorna. Okej, ärligt talat - ALLT var jäklit snyggt!

Blir att köa Datum? i maj till något av dessa plagg, tror jag ska sikta mig in på linnet och en av Mc-jackorna. Om dem inte är allt för dyra då.. Eller de korta slitna shortsen och hatten. Kan inte riktigt bestämma mig . haha




HISS ELLER DISS för HM:s "Festival Kollektion" ?

Något plagg som ni spanat in? :)

Tell me!



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0