Grymt Tacksam

Jag blir tokig!
Jag behöver hjälp. Att det ska vara så krångligt att fixa med en  blogg, så som man vill ha den.
Det gick fint förut, men nu blire bara kaos..
Fick hjälp av en bloggerska för ett tag sedan som var jäklit snäll som ville hjälpa mig.
Hon hjälpte mig att flytta upp menyn från att ha varit längst ned i bloggen till där den är nu. grymt tacksam! Hur underbart snällt är inte  de? <3 tack Fillippa!!
Nu är det bara lite småfix kvar.


Det som ska fixas inom kort;
-Flytta menyn mer åt höger, så ATT DEN INTE ligger över mina inlägg! eller flytta hela menyn til vänstra sidan.
-Ändra nytt texttypsnitt i inläggen.
-Svart färg i menyn, och där det står , commen, trackbacks etc.
-Ny, större profil bild i menyn, och Det ska stå lite om vad min blogg handlar om, och lite kort fakta om mig själv. Eller lite ramdom grejer. ahah
-och andra små saker som GÖR bloggen..
:)


PEaa<<ce

Comment
Postat av: signe

vem tror du vinner melodifestivalen idag?

2010-03-13 @ 13:42:28
URL: http://signefrankl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0