FUCKTHISSHIET

Öhöh, finaste bilden, I know xD
åååhhh, är så jävla arg och vet inte hur jag ska göra. Jag som hade sätt fram emot Metaltown festivalen i Juni och Roadtrippen med cicci och syrran dit, vidare till värmland och sen genom Norge för att jobba..
Men nu äre så att dem behöver oss Just i Juni, den 15 juni till den 29 juni, och den 17-18 juni är ju Metaltown!!
FUCK FUCK! Vi som hade värsta planerna, visst en plan försvann ju, inte de andra, eller joo i försig det gjorde dem också..
Har beslutsångest nästan.. Men jobb är nog viktigare. Det kommer fler festivaler, men ändå, det här året kommer det ju så grymma band dit! :C  uhhhuu..
Kolla precis på metaltowns sida, och vet ni, där står det att Adept ska komma! sjukaste bandet, så grymt nice! Ännu värre ju! skulle inte förvåna mig om Blessthefall kommer dit och Greeley Estates och hela högen! Då jävlar, tror jag tar självmord eller nått. hahah
Ahaajaa, får se hur det kommer gå att få sig lite sömn nu, inte så värst bra tror jag inte..
Puussss påer!

Comment
Postat av: Patrik

Sv. Tack! Kul att man kan ge inspiration :D

2010-03-11 @ 23:51:26
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Jenny

sv; jag tänkte också beställa ett par converse idag :D vanliga vita bara, så fint i vår! vad ska du beställa för färg? :)

2010-03-12 @ 16:18:38
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0