Feel the sensation




Det var mysigt att gå på stan idag, men kallt som fan när man väl kom ut från en klädeskedja. Snacka om svinkallt när det kom kalla vindar.. gillas inte! :C
tog bussen både in och hem, man ville bara sitta kvar i bussen och aldrig gå ut typ. Och vi som skulle cykla hem också. Yeeah. och jag som glömde min sköna mössa hemma, tur att frida köpte en inne i stan idag då, så hon hade två. Lånade såklart den ena av henne, heheh. Annars skulle jag nog ha frysit skallen av mig x)
Var då bara att sätta sig på sadeln och cykla som dårar hem, moot värmen, here we cooome! Det var det ända man hade i sikte. Värmeeen!

Väl hemma, fixa man sig lite käk och en caffe mocha, extra gött vare. Hett och Awesome! ;)

Nu blire Chill resten av kvällen.
Men heey , hur blev det med plugget då? inte har man pluggat ett sit den här veckan. Jag som skulle skissa på Ledarskapet, Fyspasset som jag ska ha om en vecka!. uhhuu.

PeeAA<<Ce


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0