Evigt lov vore sjukt underbaaart...

Första dan i skolan efter 1 veckas GRymt-Underbart-LOV.
Varför slut just nu? varför kan inte lovet bara fortsätta för evigt? Jag är inte redo än, känner inte mig riktigt utvilad och taggad inför flera veckors-månader skola igen..
Kan man bara inte gå i Idee under veckodagarna och vakna upp till helgerna? Det hade varit sjukt underbaaart.

Okeey. Jag ska tänka positivt istället.
Nu kör vi igång med plugget igen,"råpluggandet". Yeeaahy.
Det känns inte så bra, att starta första veckan med 2 prov (?) och massa hemuppgifter säger jag bara!
Jag ska fan klara av de här veckorna till påsklovet. Det ska gå fint!  förresten, ångrar mig, Tar bort ordet "ska" för det kanske inte är så bra att använda i det här sammanhanget, för då brukare bara gå åt helvete. eheh he. - "Får hoppas på" att det går fint menar jag .

Hoppas ni haft (ni som precis har haft lov) ett nice lov, och att ni är utvilade och pigga inför ny (lite tuffa) tag ;
)

1.2.3. DÅ KÖR VI! Let's Go.Ho ho

Peaaz<<cE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0