DashCashVogue



Snygga Alice Dellal & Daisy Lowe.

undrar om det blir någon löpning. I det är kassa vädret?  kul kul !
Jogga hallsta runt(antagligen) när det snöar och blåser storm ute. Njaa, inte så värst sugen..
Men who knows, kanske blir skit skoj ändå. Åh, vad jag vill ha ett par nya Asics!! mina har slitits i ett år nu, dags för ett skaffa nya tycker jag. Men det får bli när man har mer cash in the bank. 
Vet ni, för en stund sen kom morsan in och sa at jag hade vunnit på miljonlotteriet. Jag ba "vaa?! hur fan då?"
Vinsten var troligen sen 2007. ahaha, och gissa hur mkt det var!
40 spänn. Yeeah. 40 cash rikare. Wohoo, fan vad rikare man blev..

Bilden hör verkligen inte ihop med den här texten, Löpning och Vogue liksom. Men skor, asics is fashion. hahaa
Träning och mode hör ihop på ett sätt ändå. Fashion-sport-clothing :) mhih.

CYA

 

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0