Årets första Solsting"!


'
Favorit outfit i repris :)


Känns som att jag fått solsting! DET VAR verkligen ETT TAG SEDAN! hahah
Sist vare när jag och syrran sprang typ milen på en jäklit lång asfalt väg i +30 grader. öhöh

Precis kommit innanför dörren från en härlig joggingrunda i det (ovanliga) soliga vädret.
Jäklit skönt!
Saknade min klocka på turen, den som jag alltid brukar ha med mig när jag är ute och löper, så det vart ganska tomt utan den. Kan fan inte hitta den, de har vartit borta i ngr veckor nu säkert..
Den är mitt beroende. Skulle inte vara helt fel att byta ut denmot en riktigt pulsklocka som mäter både tid, distans och kcal förbrukning!

ska nog ta och sätta fart på mig nu, dags för lite rygg/magövningar :)

CYA!


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0