Utklassning på Monopol eller vad :>



Cicci kom förbi en sväng med sitt über gamla Monopol spel.
Var verkligen år sen man lira det. Eller okej nu överdriver jag en aning, typ max 1 år sedan iaf x)
Just You And Me babe.
Och snacka om flyt och tur man får ha, rakt igenom spelet, från början till slut. Om det nu finns ett slut i monopol? Ibland finns det ju inte det. Man kan ju hålla på i evigheter, flera timmar. kanske 1 dygn tills nån vunnit. Men så blev det inte här heller. Cicci Gav tillslut upp. heh he
Det slutade med att Jag hade  nästan ALLA gator MED Hotell på och hon bara tre gator. Hahah. staackars! Det kan man lugnt kalla för utklassning. Sälllan man har sån tur i spel xO
Men kul vare iallfall! Nästa gång vi lirar monopol blir väl en natt i Norge ;)

Aja, nu ska jag kila till sängs. Får se vad som händer later today, Pöössshej!




Comment
Postat av: Annika M Sriwanna

sv: hihi tack så mycket :) häftig monopol bild, längsesn man spelade nu. jag kommer ihåg att jag varit en dålig förlorare iaf haha :) är jag dock lite fortf blir skitsur!

2010-06-09 @ 09:30:39
URL: http://sriwanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0