A Message To The Unknown





Åååh , jag får verkligen toook damp!
Här kommmer jag in, efter en lång runda på inlinesen, i förhoopning att bränna ut de filmer jag tankat ned. Men sen så Märker jag att datan är avstängd!!
Det menas med att filmerna har stoppats. Och att jag måste vänta ännu längre tills jag kan bränna.
Såklart, Det borde jag fan ha vetat. Men hon borde ha vetat bättre. Så många gånger man har sagt till henne att INTE stänga av datan, för om den står på så där, och ingen sitter vid den, så är det ju nån som tankar ner nått eller ska ha den när som helst.
(Jag och mina utbrott när saker går åt helvete är inte kul. heh he)
Mamma. Vem annars? dem där äldre, vuxna föräldrarna (vissa av dem, - mina) fattar sig inte på sånt här. Dem fattar inte ens hur ett mail skickas till en annan person. Men då ska dem ju fan inte röra grejer som dem inte förstår sig på, Och i huvudsak inte andras.. Sry om jag är så cp, men faan. Nu  måste jag vänta ÄNNU längre på att filmerna ska bli klara, jag som hade tänkt kolla på dem efter duschen med en fruksallad i handen.. uhuhu
Då blire väl att vänta i en timma till eller två då. Tur som fan att man är ledig typ 24/7 i några månader framöver.

Ajha, nu snart blire iaf film. Och lite saker i magen. Cya!



Comment
Postat av: Johanna

Snygg bild och blogg! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0