My Fist, Your Mouth, Her Scars



Sitter här ute ( i "pannrummet" som det kallas), ligger i den andra änden av huset. Så känns lite ensamt här borta i bland, hah. Eftersom man inte längre har Spotify (!!!!) så får man väl köra på Old Style, bränna CD:s. Men det är ju ändå lika bra, för vi ska ju ha med en massa CD:s upp till norge, för där kommer vi absolut inte ha något internet eller somsagt ingen dator överhuvudtaget. Så kör 2 flugor i en smäll!
First Out : Album- Bullet For My Valentine - Fever + några gamla godingar. Längtar som faaan tills jag kan spela den i mitt rum(!) FAN vad svårt det har varit utan spotify, och den lilla datorn där jag har/hade typ hela mitt liv hahah. Men det går ju, går visst enklare ändå vad jag trodde att det skulle göra, så det är ju soft.
Snart så, snart har man en bunt feta skivor med den grymmaste musiken(!) Yheey! Så då är jag more than HAPPY.


Btw,
kom på att jag har bara har en CD skiva at bränna på :C uhuhu. Får dra in till Media Markt här i veckan och köpa på mig några hundra. och sen Ett par KOSS Hörlurar till mina fjäll-löpningar ;D

Cya Lateer!



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0