Hemma Från Norgejobbet

Hej allihop! hoppas ni haft en helvetes bra sommarlov hittills!
För det har iaf jag haft. heheh

Tänkte bara säga, för er som undrar varför jag varit död ett tag på bloggen, är för att jag har varit i Norge med Syrran och Cicci och jobbat i 2 veckor. 2 grymma veckor! Sjukt kul har det varit. Och nu när cicci hängde med, vart allt så mycket roligare, verkligen! hon kommmer att saknas sen när vi ska upp igen och jobba, men då bara jag och Frida, uhuhu. hahh, men det ska bli nice ändå. Inget att klaga på precis.

Har funderat på en sak, tror jag ska sluta blogga... På den här bloggen menar jag då alltså. Och fixa en ny, fräsch blogg. snyggare! men det får bli sen när jag inskaffat en egen laptop. wieee.

Men nu ska jag ta och kila. Seja Lite mer Hey till folk på msn, och sen blire sängen för min del. Helt slut efter en hel dag i bilen. 45 mil. phjuuu.




Comment
Postat av: Anonym

får man fråga vad ni har jobbat med? :)

2010-06-30 @ 14:19:24
Postat av: Johanna - handtillverkade & handgraverade personliga smycken

Tack för din fina kommentar! :)



Kram Johanna

2010-06-30 @ 23:29:26
URL: http://item.blogg.se/
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

håller med helt :D härligt blogg du har förestne :D bloglovin?

2010-07-01 @ 19:54:57
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0