Breath



Har typ brist på bilder på den här datorn. fast.. pallar inte leta upp en massa just nu från usbn. Ni för nöja er med den här snygga^^

Jäklit soft dag hittills. Käka frukost, sen en timma senare drog jag ut till motioncentrum. Det var tänkt att jag skulle "gå" 5 km slingan, men tror ni att jag klara de? Näee. . Kuta uppp och ner för backarna,  blev typ som intervaller, sen så jogga jag nästan halva sista biten. Hahah fan va Fail!  Yeaah Goo Me :> Tänkte liksom att jag kommer få håll och känna mig tung om jag drar ut på en löparrunda nu efter jag käkat. Men fick inte de som tur va.

Nu ska jag nog dra ut en sväng på gårn och chilla lite. lägga mig på studsmattan med musik i öronen. som vabligt :)  Blessthefall - With Eyes Wide shut -/ To Hell And Back.  Atreyu - Lose It  Är några grymma låtar som spelas tusen miljoner ggr. Tröttnar aldrig på dem. .


PeaaacE OUt



Comment
Postat av: jeanette

Du måste verkligen ha kondition du! :D jag har aldrig tyckt om att springa (och nu går det inte pga skada) ..men även om jag kunde skulle jag aldrig lyckas vara så hurtig som du! :D

2010-06-05 @ 20:17:55
URL: http://jeanetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0