Streetstyle Glastonbury



Pics/Style.com

Jag är så jäklit sugen på festival så det inte är saaant. Hänga med ett gäng polare, umgås, träffa nytt folk och lyssna på skön musik i en härlig miljö. Det kan nog inte bli bättre än så!

Här har ni ett gäng snygga festival outfits från GlastonBury 2010 festival,
som jag samlat ihop. Allt valda med mitt tycke och smak. Blandt och mixat.
-Tjejen som bär en sliten jeansväst över en sommrig klänning, ett par nitade kängor till det och bryter av allt med en röd färgklick till väska och snygga brills är en klockren festivaloutfit!
Jag skulle dock ha kört en drös med nitarmband runt armlederna!

Vilken människa av dessa satte pricken över i:et för er då? ;)


// JENSVOLLEN

Comment
Postat av: Anja

Svar:

Åh, vad ball den var! Hur mycket kostade den? Helt underbar ju.

2010-07-04 @ 20:24:15
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0