Sensommar och höstens nya "IT" nagellack!



Pic/LJP
Breakin News - KAKI
Visste ni att VILA har börjat sälja nagellack? och till ett riktigt bra pris också. Perfekt för oss nagellacksnördar.
När jag såg denna fina burk med lack tänkte jag att jag bara måste ha en. Pieces - Kaki, lacket som definitivt kommer säljas som smör. Och kommer säkert sitta på varje Fashionistas fingerspetsar i höst. I Promise.
Klädesbutiken VILA har just fått in dem och några andra fina färger. Jag och cicci var nog bland dem första som fick en klick kaki med oss hem.

Så nagellacksberoende som man är. Alla färger, och då menar jag ALLA färger  som finns ska jag ha. Hur tokigt det än låter så ska jag samla på mig massvis genom åren. öhöhh
Nu är Färgen "Kaki" ett i gänget. Står fint bland alla mina andra lack. undrar hur mng jag har nu, 30 kanske?

Men visst är det snyyggt!!? och bara för 30 spänn blev den min. NÖjd och gla.


//JENSVOLLEN


Comment
Postat av: Sanna

Kan inte bli mer rätt. Ska haffa ett redan imorgon :)

2010-07-04 @ 23:07:42
URL: http://beyondtheedge.blogg.se/
Postat av: R

Skitsnyggt nagellack! :)



Sv: Tack så mycket. Jaså var den boken bra? Jag har funderat på att läsa den.



Kram

2010-07-04 @ 23:41:35
URL: http://thenightslight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0