I keep dancing on my own

Tjaa!
tänkte bara slänga in ett inlägg och säga att jag är hemmea från Norge nu.. förgott. typ. hah näeerå, men iallfall inte på ett år, till nästa festival. då blire att jobba arselet av sig igen.
Och det kan man säga att vi verkligen har gjort de senaste 5 veckorna! svin kul har det varit, men jobbigt också.
så grymt bra erfarenhet man fått. nu blir det att söka jobb till hösten i stort sätt över hela jävla v-ås och hålan Hallsta.
för jobb.. är just det jag prioriterar högst upp just nu, plus körkortet ofc ;>
men först av allt, fira att man är fyllda 18!! jag och tvillingen fyllde 18 i torsdags. så grattis till oss! och shiet vad jag har längtat efter den dagen skulle komma. och nu är man 18 och 2 dgr, hahah. wiiieee

blev lite vilt igår.  eller vilt kanske inte är rätta ordet precis, hah. men ah, berättar mer om första krogen rundan sen när man köpt sig en ny data och skaffat en "ny" blogg.
cya!

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0