Down the same road


Pic/Weheartit

Faaaan! skulle ha tagit ner cyklarna hit igen!! pallar inte gå till fots vart man än ska..

Ställde klockan på ganska tidigt idag, kl 9. Hade bara lust, för ville sätta igång med träningen på förmiddagen så man hade gjort. Så käka en riktigt stor frukost, sen drog jag ut på en löprunda vid 11 och körde lite styrka när jag kom hem. Btw Äääälskar mina nya KOSS hörlurar <3
Grymt skönt vare iallfall. Man blir så jävla pigg och adrenalinet pumpar hårt som bara den efteråt. Det jag gillar.

Fick en frågan om vad jag jobbat med när jag varit i Norge. Och svar på den frågan kommer här : Hotell Och Restuarang, på Bryggeloftet, i Elgå. Finare ställe att jobba på finns nog inte!
Visst kan det vara ganska drygt att gå och städa rum och så, men när man väl har kommit in i det och har syrran och sin bästa kompis i närheten hela tiden är allt så mycket roligare. Bästa sommaren hittills på Bryggeloftet :)
Men det roligaste är att vara i Resturangen och servera och så.

Nu:
drar jag ifrån er ett tag, Ska käka. Blir rostbiff i tunnbrörulle. muumms på det. Cya!






Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0